2014. február 4., kedd

Kritika §79

Mischief and Blood - Hungarian Loki fan fic
written by: ImmortalZiio












Fejléc: Elég tartalmas a fejléced, de nekem tetszik! Pont elég dolgot árul el a történetről, és hiába van rajta sok kép, mégis szépen el van rendezve/dolgozva!
Pont: 5/5

Kinézet: Tetszik a designod, minden harmonizál egymással! Ami nem tetszik, hogy a prológusnak külön menüpontot csináltál...jobb lett volna, ha azt írod meg a legelső bejegyzésbe és nem menüt csinálni neki! Az oldalsávban levő versenyes lapokat rakd lejjebb a chat alá vagy akár a cserék alá! Egy kicsit zavar, hogy a 'Bevező'-ben nem használod a vesszőket, pedig a történetben ezzel nincs baj, úgyhogy azon javíthatnál! És ha már - szerencsére - alkalmazod a sorkizárt igazítást a részeknél, akkor itt is megtehetnéd egy egyszerű html kóddal!
Pont: 10/9

Történet: Nagyon érdekes a történet, tetszik! Én alapból nem szeretem ezeket a szuperhősös filmeket, de a Bosszúállókat imádtam, szóval plusz pont, amiért ilyen történetbe kezdtél! Egy kicsit rövid részeket írsz, lehetnének hosszabbak, de amúgy nagyon jó!
Pont: 10/9

Írásmód: Ügyesen írsz, jól formálod a mondatokat! Szóismétlés nem nagyon találtam és helyesírási hibával sem találkoztam! Amit javasolnék, hogy a párbeszédeknél a kötőjel elé- és után is tegyél egy szóközt, de ez nem olyan nagy hiba! :)
Pont: 10/9
Összes pont: 35/32

További sikeres blogolást kívánok!
Diush 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése