2014. február 4., kedd

Kritika §80

Hotel de Paris
written by: Dorea Light Avery














Fejléc: Nagyon tetszik a fejléced, szép munkát végeztél! Talán egy kicsit magas ahhoz képest, amiket a blogokra szokta készíteni, de a te esetedben ez egyáltalán nem zavar! Nagyon tetszik, hogy szinte két részre lehet osztani, felül  halványabbak a képek, lent pedig igen erőteljesek a színek! Gratulálok hozzá!
Pont: 5/5

Kinézet: Az egyik legszebb és legharmonikusabb oldal, amivel valaha találkoztam! Nem sűrűn írtam eddig olyat, hogy minden tökéletes, sőt, talán még sosem! Mindig volt valami, amibe bele tudtam kötni a kinézettel kapcsolatban, de a tiédbe nem tudok! És igazán különleges, hogy se nem angol, se nem magyar a modulok címe!
Pont: 10/10

Történet: Bár még csak néhány fejezet van fent a blogon, egyszerűen imádom! Ehhez hasonló történettel még nem is találkoztam! Amikor elolvastam az oldalsávban levő kis leírást, nagyon felkeltetted az érdeklődésemet! Az eddig olvasottak alapján fel is iratkoztam, úgyhogy ezzel szerintem mindent elárultam!
Pont: 10/10

Írásmód: Gyönyörűen írsz! Ismét az oldalsávban levő leírást hoznám fel először, hogy már ott megfogtál az írásoddal! Aztán elkezdtem olvasni a prológust és kicsit elszomorodtam, mert vagy négyszer leírtad, hogy "a borongós keddi napon"! Már azt hittem, csak sikerült beetetned, de végül megnyugodtam: az a rész úgy volt jó, ahogy volt! Igazából minden a helyén van, használod a sorkizárt igazítást, úgyhogy gratulálok!
Pont: 10/10
Összes pont: 35/35

 További sikeres blogolást kívánok!
Diush

1 megjegyzés:

  1. Szia:)

    Igazán köszönöm, el vagyok ájulva, nem is gondoltam volna, hogy ennyire elnyeri valakinek a tetszését. <3 Igen, a borongós keddi nap valahogy túl sokszor szerepelt, nekem is feltűnt, de valahogy nem tudtam eljutni odáig, hogy kijavítsam. Köszönöm, hogy feliratkoztál, remélem a későbbiekben sem okozok csalódást. :) Köszönöm a kritikát is, kiteszem az oldalra. :)
    xoxo

    VálaszTörlés