2014. március 2., vasárnap

Fejléc #21 #22 TUTORIAL #01 Elvihető fejléc /Virág/

Hahi kedves olvasók! :)
Hoztam két rendelést, egy tutorialt Rékának a tépéshez (ez a Virág-fajta tépés, nem az igazi maszkos, azt nem tudom hogyan kell, de igazából nem is szeretem, úgyhogy nem is akarom tudni) és egy elvihető fejlécet.
Piciny hirdetés: Egyéni blogomon fejlécverseny zajlik, jelentkezni ér :)
Nagy ölelés: Virág

ELVIHETŐ FEJLÉC:
HA ÍRSZ E-MAILT, TESZEK RÁ NEKED SZÖVEGET




RENDELÉSEK:





TUTORIAL "TÉPÉSHEZ"

 Nos. Én Gimp2-ben csinálom ezt. Megnyitod a képet, és arra a lasszózó eszközre mész rá, ami a képen is látható.
 A pirossal bekarikázott részt pipáld be te is! Itt be tudod állítani, hogy amikor kivágod a képet, annak mekkora lesz a homályos "hatóköre". Ez alapértelmezetten 10% én is ezt használtam most. Ha 0-ra állítod, akkor maszatolás nélkül vág ki.
Jelöld körbe a széleket. Ahol egyenesen vágsz, értelem szerűen egyenes vonalt húzzál. Ahol a tépést csinálod, ott szabadkézzel jelölj ki, ahogy én. A végén, ahogy végigérsz a vágással, meg fog jelenni egy karika, arra kattints és villogni fog a kijelölés


Ha a fentiekkel kész vagy, jobb egérklikk, réteg, átlátszóság, alfa-csatorna hozzáadása (EZ FONTOS!)

 Majd újra jobb egérgomb, kijelölés, invertálás.








Aztán szerkesztés és kivágás.
És mentés másként.  FONTOS! hogy PNG formátumban és HÁTTÉRSZÍN NÉLKÜL MENTSD EL!!
Remélem tudtam segíteni:)

1 megjegyzés:

  1. Szia Virág!Én elvinném a fejlécet,de szeretném,hogy ráírd a szöveget!Ha kész vagy,emailba írj a ptifanii@gmail.com címre!Előre is köszi!

    VálaszTörlés