2014. április 19., szombat

Fejléc #43 #44 #45 #46 #47 #48 Könyvborító #19 #20 #21 #22 #23 Fejlécalap, Vihető fejlécek

Ello, kedves olvasók!
Hoztam a rendeléseket, remélem tetszik a rendelőknek..


Egy kis duma
Egy kicsit mérges és szomorú vagyok néhány rendelés miatt. Van néhány "kedves" alak, akiknek elkészítem a rendelést, aztán megírják, hogy milyen szupiii, meg csodálatos *-* meg minden ilyesmi, és nem teszik ki. Vagy kiteszi, de 2-3 nap múlva lecseréli. Volt már ilyenem, többször is. Oké, értem, hogy nem tetszik, ronda meg minden, én se vagyok megelégedve velük, de könyörgöm. Minden levélbe odaírom, hogy ha valami nem tetszik, változtatok/megcsinálom újra. Volt már ilyen. Megcsináltam, még mindig kint van. De amikor a csaj odaírja, hogy milyen jó, meg fantasztikus, kiteszi és másnap már a saját(!) munkája van kint.. rossz érzés. Persze, akinek nem inge, ne vegye magára.

Van egy másik  is, ami zavar. Hogy a rendelők többsége, nem ír le mindent, ami a RENDELÉS MENETE menüpontban le van írva. Ezek nélkül az információk nélkül nem tudunk elkészíteni semmit! A történeted ismertetőjét azért kérjük, mert nem akarunk happy képeket rakni, mondjuk egy szomorúbb történetű blog fejlécéhez. De a legrosszabb, amikor a színvilágot is ránk bízzák, a blogot meg nem lehet megnyitni. Hát kösz, sokra megyek ezzel.

Egyébként megváltoztattam a nevemet, ezentúl csak Virág néven jelentkezem (micsoda változás)

Az elvihető fejlécekkel, meg mint már megszokhattátok, ugyanaz a helyzet:
Ha kell, írj email-t ami tartalmazza: blogod címét és URL-jét.
Plusz a tavaszos (ezen nem tudok változtatni!!!), az csak próbálkozás, nem halványítottam semmi képet rajta és textúra sincs rajta. Az angyalos meg két változatú. 
A fejlécalapot, ha viszitek írjatok kommentet.
Kérlek ne lopjatok.

Bocs a rizsáért..
Virág
Könyvborítók







Fejlécek








Fejlécalap




Vihető fejlécek



ELKELT!






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése