2014. július 16., szerda

Design | Nikola (különkiadás)

 Úgy volt, hogy kódokat hozok, de matattam a gépen és találtam ezt-azt. Több design-t csináltam már. Volt, amit inkább letagadtam volna. Ezek inkább magamnak készültek. Amelyeket pedig kiadtam a kezem közül, arra büszke voltam. Rendelésre nem vállalok design rendelést, csak ha ismerős kér meg. Számomra kell egyfajta ismeretség ahhoz, hogy tudjam, milyen design-ra gondol. Így kérdezhetnétek joggal, hogy a fejléceknél miért nincs ilyen érzésem. Nos, elmondom. A fejlécnél, amikor valaki ír, hogy ilyen és olyan kellene, ez legyen rajta, ilyen színvilág.. Nos, olyankor beindul a fantázia, és a többi tényezővel szabadon rendelkezem. A designnál más. Szerintem. Egyébként sem vagyok semmilyen szinten még ebben a tudásban. A képeken is láthatjátok. Nekem tetszik, akinek készítettem, tetszik. Nekem ez a fontos! De akkor lássátok eddigi két design-om, melyet ISMERŐS kérésére készítettem.

#1
Utána státusz. 'Előtte' képet elfelejtettem. 
#2
Előtte


Utána

Pár design-om, melyet sikerült megörökítenem! 
Saját

Kérésre

Saját

Addig is ölel benneteket,
Nikola

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése