2014. július 21., hétfő

Fejléc #50 #51 #52 #53 Könyvborító #27 Facebook borító #04 /Virág/ ÚJ RENDELÉSI LEHETŐSÉG

Drága Olvasók!

Visszatértünk, és visszatértem!:)
Nem is tudom, hogy mióta nem voltam aktív, talán már két hónapja...Úgyhogy most nagyon örülök, hogy elindult minden a normális kerékvágásban!:)

Néhány szó a rendelésekkel kapcsolatban:
Szóval, amikor megint tudtam szerkeszteni, minden rendelőnek írtam levelet, hogy igényli-e a fejlécet, borítót. A 6 emberből 3-an írtak vissza, abból is egy volt, aki igényelte, egy nem, egy pedig azt írta, hogy összefoglalja nekem rendesen, hogy mit kér rá, azóta is várok a levelére.

Két ember pedig akkor írt, amikor inaktív volt a blog. Mint ahogy már Dia kiírta, ezek a levelek TÖRÖLVE LETTEK. Tehát, ha kell, írj még egyszer! (megjegyzés: a nevem Virág, nem Vivi...)

Emellett van egy kis újítás, új rendelési lehetőség, amivel bővítem a repertoáromat:


Ez pedig nem más, mint egy teljes könyvborító!

Mit kell írnod mailba, ha ilyet kérsz (MIND NAGYON FONTOS):
  • blogod címe
  • blogod linkje
  • blogger neved
  • színvilág
  • szereplők neve (valós név, max. 3)
  • könyvkiadó neve (piros pöttyös [fine selection] stb.)
  • a hátoldalára kerülő szöveg (pontos legyen, én nem fogom megírni helyetted!!!)
  • ha van, konkrét elképzelés

Rendelések:

Könyvborító


így is kiteszem, mert nekem nagyon tetszik:D

Facebook borító
osztálycsoportba készült, kicsit zsúfolt lett, mert minden hangszert rá akartam rakni, amin játszunk. ps. nem ez lett életem munkája:D


Fejlécek
saját blog

Unalom fejléc
rendelés

unalom fejléc

saját blogra










6 megjegyzés:

  1. De jó, van nálatok oboa és harsona is? Nálunk nem volt. :/ :)

    VálaszTörlés
  2. Kettő oboa és kettő harsona:) melyik müszibe jártál? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kecskemét, Kodály :)

      Törlés
    2. Juj, én tudom ki vagy:) egyszer már beszéltünk facebookon, mert akkor én kommenteltem egy régebbi blogodban, ahova kitettél azthiszem egy hódmezővásárhelyi kurzusról videót:D :)

      Törlés
  3. Szia! Elvihetném a We Found Love-t? Várom a választ:
    Carlie

    VálaszTörlés
  4. Szia! Ha blogra megy, kerlek linkeld es majd ird ki, hogy tolem van :)

    VálaszTörlés