2013. december 14., szombat

Kritika #66

You bring me back to life
written by: G.B.Evelyne


Fejléc: A fejléced nem igazán tetszik és meg is indoklom miért: először is, szerintem nem illik a blog designjához, másodszor a lány és a fiú képe szerintem nincs összhangban, harmadszor lehetne rajta kicsit több kép - vagy ha már csak ennyi, akkor más elrendezésbe kellene rakni, és negyedszer pedig, a cím betűtípusa sem szép - adhatnál neki valami különlegesebbet!
Pont: 5/1

Kinézet: A színvilág tetszik, harmonizál a háttér és a modul is, bár én személy szerint a moduloknak adnék valami más színt, hogy feldobja és ne legyen az egész rózsaszín - mondjuk fehéret! A modulok mennyisége rendben van, azonban a sorrenden mindenképpen változtatnék: a rendszeres olvasókat és a chatet rakd feljebb az 'Informations' elé! A történetnél javaslom a sorkizárt igazítás használatát, mert attól még esztétikusabb lehet a kinézet! Végre egy blog, ahol az egyes részeket nem rakják tele képekkel, ez plusz pont! :) Még annyit írnék, hogy a chatben beállíthatnál egy kicsit sötétebb színt a beszélgetéseknek, mert alig látszanak!
Pont: 10/9

Történet: Bevallom, amikor megláttam a fejlécedet azt gondoltam "már megint egy újabb Harry Styles blog...újabb One Direction"! Ne értsd félre, én magam is hatalmas Directioner vagyok és nekem is van jó pár 1D-s blogom, csak egy kicsit már uncsi, mert rengeteg van! De te nagyon jól megcáfoltad a korai véleményalkotásomat, hiszen erről egyáltalán szó sincsen! Tetszik, ahogy felvezetetted az egész sztorit és persze némi sablonosság megtalálható benne, de ez nagyon elenyésző és egyáltalán nem zavaró!
Pont: 10/9

Írásmód: Nagyon jól ki tudod fejezni magadat, ügyesen írsz! Helyesírási hibát nem nagyon találtam, csak ritkán elgépelést! Gratula, csak így tovább!
Pont: 10/10
Összes pont: 35/29
További sikeres blogolást kívánok!
D i u s h

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése